2014. április 23., szerda

Anyáknapi képek




Szeresd, becézd hát édes anyukádat,
ő a földön a legdrágább kincs.
Csak akkor tudod, mi a bú, a bánat,
Ha egyszer ő - Isten őrizz - nincs!...
Van nékem pompás, gazdag, szép lakásom,
De kolduskunyhó lehetne tanyám,
Ha még egyszer - úgy mint te, kispajtás -
Csókolhatnám édes, édes, édes jó anyám!...
Lakner Artúr






Nem bánom, ha korhol, nem bánom, ha zsémbes.
Néha pedig fáraszt, egyenesen rémes,
de amikor elmegy, vágyódom utána.
- „Öregedő” gyermek kapaszkodó vágya.
A hangom elakad, a torkom kiszárad,
ilyennek szeretem szerető Anyámat.
János Árpád




"Édes, kedves nagymamácska anyák napja van ma. 
Olyan jó, hogy anyukámnak is van édesanyja.
 Reggel mikor felébredtem az jutott eszembe, 
vegyek csokrot mind a két kezembe. 
Egyik csokrot neked szedtem odakint a réten, 
te is sokat fáradoztál évek óta értem. 
Kimostad a ruhácskámat, fésülted a hajamat, 
jóságodat felsorolni kevés lenne ez a nap. 
Köszönöm, hogy olyan sokat fáradoztál értem 
és hogy az én jó anyámat felnevelted nékem!"
(ismeretlen)

Nincsenek megjegyzések: